De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Return on Creativity, accountable werken volgens De Utrechtse School, DUS!

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Return on Creativity, accountable werken volgens De Utrechtse School, DUS!

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

full text via link.
Marketing-en communicatie bureaus staan onder druk om het effect van hun inspanningen aan te tonen. Het 'Return on Creativity' programma komt tegemoet aan de innovatievraag van een groep Utrechtse MKB-ondernemers in de marketing en communicatie branche die meer grip willen krijgen op het rendement van investeringen. Dit boek beschrijft de accountability-aanpak die in dit programma is ontwikkeld voor de creatieve industrie, onder de naam De Utrechtse School: DUS

OrganisatieHogeschool Utrecht
AfdelingKenniscentrum Digital Business & Media
Kenniscentrum Innovatie en Business
LectoraatMarketing en Customer Experience
Jaar2013
TypeBoek
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk