Return on Creativity, accountable werken volgens De Utrechtse School, DUS!
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Return on Creativity, accountable werken volgens De Utrechtse School, DUS!
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
full text via link.
Marketing-en communicatie bureaus staan onder druk om het effect van hun inspanningen aan te tonen. Het 'Return on Creativity' programma komt tegemoet aan de innovatievraag van een groep Utrechtse MKB-ondernemers in de marketing en communicatie branche die meer grip willen krijgen op het rendement van investeringen. Dit boek beschrijft de accountability-aanpak die in dit programma is ontwikkeld voor de creatieve industrie, onder de naam De Utrechtse School: DUS
Organisatie | Hogeschool Utrecht |
Afdeling | Kenniscentrum Digital Business & Media |
Kenniscentrum Innovatie en Business | |
Lectoraat | Marketing en Customer Experience |
Jaar | 2013 |
Type | Boek |
Taal | Nederlands |