Onderwijs is nooit neutraal
Schoolidentiteit voorbij de verzuilingWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Onderwijs is nooit neutraal
Schoolidentiteit voorbij de verzuilingWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Nederland ontzuilt sinds de jaren zestig in rap tempo. Desalniettemin zijn er in Nederland nog altijd meer bijzondere scholen dan openbare scholen.
Organisatie | Hogeschool Utrecht |
Afdeling | Kenniscentrum Educatie |
Kenniscentrum Leren en Innoveren | |
Lectoraat | Normatieve Professionalisering |
Gepubliceerd in | Van twaalf tot achttien Ten Brink, Meppel, Vol. 25, Uitgave: 10, Pagina's: 6-9 |
Jaar | 2015 |
Type | Bijdrage aan periodiek |
Taal | Nederlands |