De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Kunsteducatie Walcheren, jong talent gezocht

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Kunsteducatie Walcheren, jong talent gezocht

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Wie de jeugd heeft, heeft de wereld, een denkwijze van vele marketeers...Maar vaak is die jeugd helemaal niet zo makkelijk te bereiken en zeker niet op het gebied van kunsteducatie. Kunsteducatie Walcheren is een Stichting welke is gespecialieerd in een gevarieerd cursusaanbod in allerlei kunstdisciplines. Onder het grote cursistenaantal bevinden zich echter geen jongeren. In dit onderzoek is gekeken naar de meest effectieve manieren om te communiceren met jongeren tussen de twaalf en negentien jaar. Het einddoel is om manieren te vinden in communicatie om de naamsbekenheid van Kunsteducatie Walcheren te vergroten bij de doelgroep met als gevolg meer participatie in kunsteducatie te verkrijgen. Een uitgebreide literatuurstudie geeft een overzicht van recente onderzoeken naar jongerenmarketing en andere theorieën uit verschillende boeken. Een praktijkdeel wordt opgevuld door interviews, enquêtes en panelgesprekken met scholieren van de middelbare scholen van Walcheren.

Toon meer
OrganisatieHZ University of Applied Sciences
OpleidingCommunicatie
AfdelingAcademie voor Economie & Management
Domein Business, Vitality & Hospitality
PartnersKunsteducatie Walcheren, Vlissingen
Datum2007-06-25
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk