Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Focus
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Na zeven jaar verdient Dow Magazine een restyling. Dow heeft aangegeven een 'andere kant' op te willen met het relatieblad. Om op gegronde redenen een keuze te maken voor de nieuwe richting, heeft Lievens Communicatie voorgesteld dit onderzoek uit te voeren. Lievens Communicatie is het communicatiebureau dat zorg draagt voor de coördinatie en realisatie van Dow Magazine.
Ongeacht wat de lezer verwacht van Dow Magazine, moeten de keuzes wel in lijn liggen met de doelstellingen van Dow. De hoofdvraag van dit onderzoek luidt dan ook: 'Hoe kan Dow Magazine optimaal afgestemd worden op de wensen en behoeften van de doelgroep om de doelstellingen te bereiken?' Met de doelgroep in deze hoofdvraag worden alle inwoners van Zeeuws-Vlaanderen bedoeld.

Organisatie | HZ University of Applied Sciences |
Opleiding | Communicatie |
Instituut | Academie voor Economie & Management |
Partners | Lievens Communicatie |
Datum | 2012-06-27 |
Type | Bachelorscriptie |
Taal | Nederlands |