De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie
Rechten: Alle rechten voorbehouden

Focus

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Na zeven jaar verdient Dow Magazine een restyling. Dow heeft aangegeven een 'andere kant' op te willen met het relatieblad. Om op gegronde redenen een keuze te maken voor de nieuwe richting, heeft Lievens Communicatie voorgesteld dit onderzoek uit te voeren. Lievens Communicatie is het communicatiebureau dat zorg draagt voor de coördinatie en realisatie van Dow Magazine.
Ongeacht wat de lezer verwacht van Dow Magazine, moeten de keuzes wel in lijn liggen met de doelstellingen van Dow. De hoofdvraag van dit onderzoek luidt dan ook: 'Hoe kan Dow Magazine optimaal afgestemd worden op de wensen en behoeften van de doelgroep om de doelstellingen te bereiken?' Met de doelgroep in deze hoofdvraag worden alle inwoners van Zeeuws-Vlaanderen bedoeld.

OrganisatieHZ University of Applied Sciences
OpleidingCommunicatie
InstituutAcademie voor Economie & Management
PartnersLievens Communicatie
Gepubliceerd in
Datum2012-06-27
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk