De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Zoveel lezers, zoveel wensen

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Zoveel lezers, zoveel wensen

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Een onderzoek naar het Doelen Magazine, uitgave van de Doelen in Rotterdam. In samenspraak met de Doelen, het concertgebouw van Rotterdam, is een opdracht met een probleemstelling geformuleerd. De probleemstelling luidt: ‘In hoeverre draagt het Doelen Magazine bij aan de realisatie van de communicatiedoelstellingen van de Doelen?’ Deze communicatiedoelstellingen zijn: het vergroten van de bekendheid van het aanbod van de Doelen onder een grote en diverse doelgroep, het verhogen van de betrokkenheid van de Doelenbezoeker en het verhogen van de kaartverkoop van de Doelenprogrammering. De lezers van het Doelen Magazine vormen de doelgroep. Alleen door hen te ondervragen kan er iets gezegd worden over de effecten van het Doelen Magazine op de doelstellingen. De hoofdvraag die bij het onderzoek hoort luidt: ‘Hoe kan de Doelen het Doelen Magazine optimaal inzetten voor een vergroting van de merkbekendheid van de Doelen, meer betrokkenheid van de doelgroep bij de Doelen en een verhoging van de kaartverkoop?’

Toon meer
OrganisatieHZ University of Applied Sciences
OpleidingCommunicatie
InstituutAcademie voor Economie & Management
PartnersDe Doelen, Rotterdam
Datum2013-08-30
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 27 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk