De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

The crowd is watching you

Rechten: Alle rechten voorbehouden

The crowd is watching you

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Een verkennend onderzoek naar het gebruik van publieke social media voor interne communicatiedoeleinden om de medewerkersbetrokkenheid te vergroten. Dit is gedaan d.m.v. een grootschalige online discussie via een discussieblog en een twaalftal LinkedIn groepen. Hierop werden vijf stellingen geplaatst. Alle (172) reacties zijn gekoppeld aan het literatuuronderzoek waarna er conclusies geschreven zijn. Aan de hand van de conclusies is er een stappenplan ontwikkeld waarmee bedrijven zelf aan de slag kunnen gaan met de vraag: "Hoe kunnen wij publieke social media gebruiken in onze interne communicatie om de medewerkersbetrokkenheid te vergroten?"

OrganisatieHZ University of Applied Sciences
OpleidingCommunicatie
InstituutAcademie voor Economie & Management
PartnersMSL, Breda
Gepubliceerd in
Datum2011-06-22
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk