De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Positioning in print

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Positioning in print

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

De aanleiding voor dit onderzoek is de overname van Media Facility Group (MFG) door de Engelse organisatie Printing.com, waarbij zij haar merk Printing.com/nl in de Nederlandse drukwerkmarkt wil introduceren. Het is niet duidelijk op welke manier Printing.com/nl in de Nederlandse drukwerkmarkt gepositioneerd kan worden, omdat MFG verwacht dat de Engelse- en Nederlandse drukwerkmarkt van elkaar verschillen. Vanwege deze reden dient onderzoek te worden gedaan naar positioneringstrategieën van Printing.com/nl in de Nederlandse drukwerkmarkt. Wanneer er inzicht verkregen wordt in MFG als organisatie, de Nederlandse drukwerkmarkt en concurrenten, kan er een positioneringsstrategie worden opgesteld en kan Printing.com/nl op een succesvolle manier worden geïntroduceerd.

OrganisatieHZ University of Applied Sciences
OpleidingCommerciële Economie
AfdelingAcademie voor Economie & Management
PartnersMedia Facility Group B.V.
Datum2014-07-07
TypeBachelorscriptie
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk