Beeldvorming, diversiteit en studiesucces!
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Beeldvorming, diversiteit en studiesucces!
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Factsheet - Hoe kunnen docenten en het werkveld studenten beter voorbereiden op hun rol als professional in de (super)diverse samenleving?
Organisatie | Hogeschool Inholland |
Afdeling | Domein Onderwijs en Innovatie |
Domein Gezondheid, Sport en Welzijn | |
Domein Business, Finance & Law | |
Lectoraat | Diversiteitsvraagstukken |
Dynamiek van de Stad | |
Datum | 2017-11 |
Type | Andersoortig materiaal |
Taal | Nederlands |