De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Storytelling met Social Media

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Storytelling met Social Media

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

In dit hoofdstuk (7) kijkt René Boonstra naar de rol van social media binnen transmedia storytelling. Vooral de participatiecultuur speelt daarin een belangrijke rol. De vraag waar hij in dit hoofdstuk antwoord op geeft is hoe een communicatieprofessional transmedia storyteling kan gebruiken om het gedachtegoed via social media met visie over te brengen.

OrganisatieHogeschool Inholland
AfdelingDomein Marketing, Toerisme en Vrijetijdsmanagement
LectoraatDigital World
Gepubliceerd inBasisboek Social Media Boom Lemma, Pagina's: 189-215
Jaar2011
TypeBoekdeel
ISBN978‐94‐6094‐364‐5
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk