De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie
Helaas. De rechten laten het niet toe om deze publicatie in te zien.Meer informatie

Mind the Gap

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Mind the Gap

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Met een gap-analyse breng je de verschillen tussen de identiteit en het imago van een organisatie in kaart. Het helpt je bij het maken van de juiste keuzes ter versterking van het imago. Het stappenplan in dit boek stelt iedereen in staat snel en eenvoudig een gap-analyse uit te voeren. Iedere stap wordt in een apart hoofdstuk uitgewerkt met behulp van voorbeelden en praktische tips.

Lezers over Mind the Gap
‘Ideaal boek voor tijdens het afstuderen.’
lezersrecensie op bol.com, 23/5/2014

‘Mind the Gap is hét boek voor het uitvoeren van een imago-onderzoek.’
lezersrecensie op bol.com, 4/6/2013

‘Een onmisbaar boek voor student en professional als je bezig bent met identiteit, imago en reputatie.’
lezersrecensie op bol.com, 5/5/2012

OrganisatieHogeschool Inholland
Opleiding
InstituutDomein Creative Business
LectoraatCross-media, Brand, Reputation & Designmanagement
Gepubliceerd in
Jaar2014
TypeBoek
ISBN978-94-6236-421-9
TaalOnbekend

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 25 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk