Bevorderen leesplezier
Lang zullen ze lezen!Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Bevorderen leesplezier
Lang zullen ze lezen!Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Onderzoek naar de mogelijkheid van de leerkracht van groep 5 om de leesmotivatie en het leesplezier van de kinderen vergroten tijdens het leeshalfuur. Men kan concluderen dat de leesmotivatie en het leesplezier van de leerlingen bevordert kan worden door het plezier dat de leerkracht bij het lezen uitstraalt, de leesomgeving prettig en aantrekkelijk is en de presentatie / promotie van de boeken.
Organisatie | Hogeschool KPZ |
Opleiding | Lerarenopleiding Basisonderwijs |
Partner | OBS De Marshof |
Datum | 2013-06-03 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |