De begripsvormende fase bij het reken tabletonderwijs in groep 6
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
De begripsvormende fase bij het reken tabletonderwijs in groep 6
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Onderzoek naar de manier waarop de leerkracht tijdens de begripsvormende fase bij breuken in groep 6 het tabletonderwijs kan versterken. Het ontwerp bestaat uit een handleiding begripsvormende fase bij breuken. De onderzoeksmethode bevat het bevragen d.m.v. vragenlijsten, observatie en dagevaluaties. Na uitvoering van het ontwerp kan geconcludeerd worden dat door de handleiding de instructie van de begripsvormende fase bij breuken door de leerkracht is versterkt, waardoor er meer begrip is ontstaan bij de leerlingen.
Organisatie | Hogeschool KPZ |
Opleiding | Lerarenopleiding Basisonderwijs |
Datum | 2018-05-15 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |