Living lab: intrinsiek motiveren door co-creëren
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Living lab: intrinsiek motiveren door co-creëren
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
In Zwolle werken studenten en ouderen in co-creatie samen met andere partijen aan
het ontwikkelen en implementeren van authentieke leeftijdsvriendelijke diensten.
Daartoe heeft de opleiding Toegepaste Gerontologie van Hogeschool Windesheim
samen met ouderen een living lab ontwikkeld. Het Living Lab Toegepaste Gerontologie
blijkt ook de intrinsieke motivatie van studenten te stimuleren.
Organisatie | Hogeschool Windesheim |
Opleiding | Toegepaste Gerontologie |
Afdeling | Domein Gezondheid en Welzijn |
Lectoraat | Innoveren met ouderen |
Gepubliceerd in | OnderwijsInnovatie Open Universiteit (OI), Heerlen, Vol. 38, Uitgave: 1, Pagina's: 32-35 |
Datum | 2017-03-01 |
Type | Artikel |
Taal | Nederlands |