Beeldend verbindt
Actiegericht onderzoek naar hoe beeldende therapie kan bijdragen aan het vergroten van sociaal gedrag bij kinderen met een autisme spectrum stoornis en gedragsproblematiek binnen de leerlijn kunsteducatie van de St. Jan Baptist school in Kerkrade.Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Beeldend verbindt
Actiegericht onderzoek naar hoe beeldende therapie kan bijdragen aan het vergroten van sociaal gedrag bij kinderen met een autisme spectrum stoornis en gedragsproblematiek binnen de leerlijn kunsteducatie van de St. Jan Baptist school in Kerkrade.Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Hoe kan beeldende therapie bijdragen aan het vergroten van sociaal gedrag bij kinderen met een autisme spectrum stoornis en gedragsproblematiek binnen de leerlijn kunsteducatie van de St. Jan Baptist in Kerkrade?’
Organisatie | Zuyd Hogeschool |
Opleiding | Creatieve Therapie |
Afdeling | Faculteit Gezondheidszorg |
Jaar | 2019 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |