Een lerende instelling
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Een lerende instelling
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Ondanks zijn omvang wordt het mbo als onderwijssector lang niet altijd goed gekend. Een reeks bijdragen van lectoren en hoogleraren op ScienceGuide brengt daar verandering in. Ellen Klatter (Hogeschool Rotterdam) en Marc van der Meer (Tilburg University) trappen daartoe af.
Organisatie | Hogeschool Rotterdam |
Lectoraat | Kenniscentrum Talentontwikkeling |
Gepubliceerd in | ScienceGuide |
Datum | 2017-03-14 |
Type | Artikel |
Taal | Nederlands |