Details

Titel

Communiceren met China

Subtitel
een analyse gebaseerd op gangbare interculturele communicatietheorie├źn voor bedrijven
Documenten
Auteur
Louman, D. (student)
Organisatie
Aeres Hogeschool
Instituut
Bedrijfskunde en Agribusiness
Rubriek
ICT & Media
Trefwoorden
Cultuurverschillen, Communicatie, Paardenhouderij, China
Samenvatting

Goede samenwerking is een belangrijk kenmerk van een succesvol bedrijf en vooral goed communiceren. Het stagebedrijf Horse Lifestyle wil uitbreiden naar China en de directie wil weten hoe zij het meest effectief kunnen communiceren met China. Zo kan de directie een succesvolle strategie ontwikkelen voor een goede interculturele communicatie met Chinese handelspartners. Aan de hand van het onderzoek worden uiteindelijk aanbevelingen gedaan aan Horse Lifestyle, in de verwachting dat deze ook bruikbaar zijn voor andere hippische ondernemers en andere ondernemers in de agrarische sector.

Soort object
Bachelorscriptie
Taal
Nederlands
Datum
2016-05-01
Plaats
Dronten
Uitgever
CAH Vilentum
Begeleider
Schipper, E.C.
Instelling
CAH Vilentum
Horse Lifestyle
Waardering
0 Sterren (0)
Omvang
64 p.
Formaat
application/pdf
Deel dit document
Share

Waardeer

Vooraf:

De HBO Kennisbank geeft gebruikers de mogelijkheid om te reageren op de inhoud van de website met als doel het stimuleren van en het uitwisselen en voortbouwen op kennis. De HBO Kennisbank behoudt zich het recht voor om teksten op de site aan te passen of te verwijderen.

Het adres wordt niet weergegeven
Geef een waardering *
Neem de code over
* Verplichte velden