Details

Titel

Kledingverkoop bij de supermarkt

Documenten
Auteur
Berg, Bernadet van den (student)
Organisatie
Hogeschool van Amsterdam
Instituut
Media, Creatie en Informatie
Rubriek
Taal, Cultuur & Kunsten
Trefwoorden
FM, marktonderzoek (vorm), supermarkten, kledingdetailhandel
Samenvatting

INLEIDING Uit vooronderzoek naar de verkoop van kleding bij de supermarkt blijkt dat er in het buitenland een uitgebreid aanbod aan kleding te vinden is in de grootschalige supermarkten. In Nederland blijft deze ontwikkeling achter. De consumenten kopen onder andere door het beperkte aanbod weinig kleding bij een supermarkt. ONDERZOEKSVRAAG In hoeverre kan de DekaMarkt extra omzet behalen door het huidige kledingassortiment uit te breiden met een vaste kledingcollectie? – DEELVRAGEN Wat zijn de trends in de supermarktbranche, de detailhandel en de consumententrends? - Op welke manier moet het kledingassortiment bij de DekaMarkt uitgebreid worden om de verkoop te stimuleren bij de consument? - Hoe kan de DekaMarkt extra omzet behalen door middel van de verkoop van kleding? - In hoeverre valt er extra omzet te behalen met de uitbreiding van het kledingassortiment?

Soort object
Bachelorscriptie
Taal
Nederlands
Datum
2013
Plaats
Amsterdam
Uitgever
Hogeschool van Amsterdam
Begeleider
Piscaer, Jan
Geurts, Jos
Waardering
0 Sterren (0)
Formaat
application/pdf
application/pdf
Rechten
Deel dit document
Share

Waardeer

Vooraf:

De HBO Kennisbank geeft gebruikers de mogelijkheid om te reageren op de inhoud van de website met als doel het stimuleren van en het uitwisselen en voortbouwen op kennis. De HBO Kennisbank behoudt zich het recht voor om teksten op de site aan te passen of te verwijderen.

Het adres wordt niet weergegeven
Geef een waardering *
Neem de code over
* Verplichte velden