Details

Titel

Labels en hangtags

Documenten
Auteur
Bink, Denise (student)
Organisatie
Hogeschool van Amsterdam
Instituut
Media, Creatie en Informatie
Rubriek
Taal, Cultuur & Kunsten
Trefwoorden
FM, marktonderzoek (vorm), etikettering, labels, etiketten
Samenvatting

PROBLEEMSTELLING De consument koopt een kledingstuk maar krijgt daar andere dingen bewust of onbewust bij. Zijn deze toevoegingen van invloed op het koopgedrag van de consument? En heeft het daadwerkelijk een toegevoegde waarde? – Zo zijn veel merken bewust bezig met de labels en hangtags van hun producten. Er zijn oneindig veel mogelijkheden. Wat is de beste manier om de boodschap over te brengen? En bereikt de boodschap de consument op de juiste manier? Moet je als merk ook rekening houden met de landen waar de verkoop plaats vindt? VRAAGSTELLING Wat moet ik als modemerk weten om de consument op de juiste manier te informeren als het gaat om labels en hangtags? DEELVRAGEN Wat zijn labels en wat zijn hangtags? Wat voor invloed hebben labels en hangtags op de consument? Hoe gaat een merk om met labels en hangtags? Wat is het toekomstbeeld van labels en hangtags en is de consument en de retailer klaar voor verandering?

Soort object
Bachelorscriptie
Taal
Nederlands
Datum
2013
Plaats
Amsterdam
Uitgever
Hogeschool van Amsterdam
Begeleider
Jordaan, Henny
Waardering
0 Sterren (0)
Formaat
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
Rechten
Deel dit document
Share

Waardeer

Vooraf:

De HBO Kennisbank geeft gebruikers de mogelijkheid om te reageren op de inhoud van de website met als doel het stimuleren van en het uitwisselen en voortbouwen op kennis. De HBO Kennisbank behoudt zich het recht voor om teksten op de site aan te passen of te verwijderen.

Het adres wordt niet weergegeven
Geef een waardering *
Neem de code over
* Verplichte velden