Details

Titel

Cereal travel & style : a brand extension for Cereal magazine

Documenten
Auteur
Kempen, Michelle van (student)
Organisatie
Hogeschool van Amsterdam
Instituut
Media, Creatie en Informatie
Rubriek
Algemeen
Trefwoorden
FB, corporate communication, concepten, Cereal (tijdschrift), reizen, mode
Samenvatting

IN BRIEF a study on how Cereal can extend their magazine experience by developing a fashion collection concept driven by the new approach on traveling. QUOTE 1 “In recent years we have seen a major shift towards a more modern and younger approach on traveling. According to research, it is predicted the number of traveling citizens will continue to grow for the coming twenty years and is most intense for the young traveler. This huge market shift in the role traveling plays in our lives and culture has led to an itinerant approach to life of the young generation. This group of people consists of modern and well-dressed travelers who link quality, comfort and style to their travels.“ QUOTE 2 “The re-fashioning of traveling is an interesting subject, as the generation of modern travelers embrace elegant travel wear.”

Soort object
Bachelorscriptie
Taal
Engels
Datum
2015
Plaats
Amsterdam
Uitgever
Hogeschool van Amsterdam
Begeleider
N.N.
Waardering
0 Sterren (0)
Formaat
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
Rechten
Deel dit document
Share

Waardeer

Vooraf:

De HBO Kennisbank geeft gebruikers de mogelijkheid om te reageren op de inhoud van de website met als doel het stimuleren van en het uitwisselen en voortbouwen op kennis. De HBO Kennisbank behoudt zich het recht voor om teksten op de site aan te passen of te verwijderen.

Het adres wordt niet weergegeven
Geef een waardering *
Neem de code over
* Verplichte velden