Details

Titel

Movement in fashion : presenting fashion films in the digital age

Documenten
Auteur
Oonk, Stephanie (student)
Organisatie
Hogeschool van Amsterdam
Instituut
Media, Creatie en Informatie
Rubriek
Taal, Cultuur & Kunsten
Trefwoorden
FM, marktonderzoek (vorm), mode, film, corporate communication, strategieën
Samenvatting

QUOTE: “A current trend on the Web, due to the overload of content, is the fact that people are looking for sincere stories. Eventually people will see through the ‘slick’ fashion films and will look for more pureness in fashion films that inspire them.” - RESEARCH QUESTION: What is the added value of implementing fashion films in the digital marketing strategy of a fashion brand? - RESEARCH QUESTIONS: (1) What is digital marketing? (2) How fashion brands are using fashion films in their digital marketing strategy? (3) How can fashion brands maximize the effects of using fashion films in their digital marketing strategy? (3) what is the added value of implementing fashion films in the digital marketing strategy of a fashion brand?

Soort object
Bachelorscriptie
Taal
Engels
Datum
2015
Plaats
Amsterdam
Uitgever
Hogeschool van Amsterdam
Begeleider
Corstanje, Charlotte
Waardering
0 Sterren (0)
Formaat
application/pdf
application/pdf
Rechten
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
Deel dit document
Share

Waardeer

Vooraf:

De HBO Kennisbank geeft gebruikers de mogelijkheid om te reageren op de inhoud van de website met als doel het stimuleren van en het uitwisselen en voortbouwen op kennis. De HBO Kennisbank behoudt zich het recht voor om teksten op de site aan te passen of te verwijderen.

Het adres wordt niet weergegeven
Geef een waardering *
Neem de code over
* Verplichte velden