Details

Titel

De kracht van een klacht!

Subtitel
onderzoek om interne klanttevredenheid binnen een regieorganisatie te verhogen
Documenten
Auteur
Bruijn, Thom de (student)
Organisatie
Haagse Hogeschool
Instituut
MO Facility Management
Rubriek
Economie & Management
Trefwoorden
Facility management, Regie-productiemodel, Klachtenmanagement, Verwachtingenmanagement, Kwaliteitszorg, Klanten
Samenvatting

Een onderzoek naar de mogelijkheden van het Dienstencentrum van het Bestuursdepartement van het Ministerie van Veiligheid en Justitie om de interne klanttevredenheid binnen het regie-productiemodel te verhogen.

Soort object
Bachelorscriptie
Taal
Nederlands
Datum
2015
Begeleider
Wit, M.E.H. de
Instelling
Ministerie van Veiligheid en Justitie
Waardering
0 Sterren (0)
Formaat
application/pdf
Rechten
allrightsreserved
Deel dit document
Share

Waardeer

Vooraf:

De HBO Kennisbank geeft gebruikers de mogelijkheid om te reageren op de inhoud van de website met als doel het stimuleren van en het uitwisselen en voortbouwen op kennis. De HBO Kennisbank behoudt zich het recht voor om teksten op de site aan te passen of te verwijderen.

Het adres wordt niet weergegeven
Geef een waardering *
Neem de code over
* Verplichte velden