Details

Titel

Vriendschap in een professioneel jasje

Documenten
Auteur
Blokland, Marloes (student)
Organisatie
Hogeschool Rotterdam
Instituut
CMI
Opleiding
Communicatie
Rubriek
ICT & Media
Opvoeding & Onderwijs
Trefwoorden
communicatie, communicatiestrategie├źn
Samenvatting

Welke communicatiestrategie kan EO Metterdaad inzetten om een jongere doelgroep, christelijke vrouwen in de leeftijd van 25 t/m 40 jaar, voor de lange termijn als loyale donateur aan het merk te binden?

Soort object
Bachelorscriptie
Taal
Nederlands
Datum
2016
Waardering
0 Sterren (0)
Formaat
application/pdf
Rechten
CC-BY-NC-ND
Deel dit document
Share

Waardeer

Vooraf:

De HBO Kennisbank geeft gebruikers de mogelijkheid om te reageren op de inhoud van de website met als doel het stimuleren van en het uitwisselen en voortbouwen op kennis. De HBO Kennisbank behoudt zich het recht voor om teksten op de site aan te passen of te verwijderen.

Het adres wordt niet weergegeven
Geef een waardering *
Neem de code over
* Verplichte velden