Details

Titel

Klantloyaliteit: het belang van emotionele binding en fans

Documenten
Auteur
Meulenbroek, Milou (student)
Organisatie
Fontys Hogescholen
Instituut
Fontys Economische Hogeschool Tilburg
Opleiding
Communicatie (Tilburg)
Rubriek
ICT & Media
Economie & Management
Trefwoorden
communicatie, Eliza was here, klantloyaliteit, emotionele binding
Samenvatting

Scriptie in opdracht van Eliza was here en Fontys Hogeschool Tilburg. Onderzoek naar klantloyaliteit en daaruit volgend adviesplan voor Eliza was here.

Soort object
Bachelorscriptie
Taal
Nederlands
Datum
2016-06-17
Begeleider
Loon, Linda van
Hoon, Dewi de
Instelling
Eliza was here (Rotterdam)
Waardering
0 Sterren (0)
Formaat
application/x-zip-compressed
Rechten
allrightsreserved
Deel dit document
Share

Waardeer

Vooraf:

De HBO Kennisbank geeft gebruikers de mogelijkheid om te reageren op de inhoud van de website met als doel het stimuleren van en het uitwisselen en voortbouwen op kennis. De HBO Kennisbank behoudt zich het recht voor om teksten op de site aan te passen of te verwijderen.

Het adres wordt niet weergegeven
Geef een waardering *
Neem de code over
* Verplichte velden