Storytelling met Social Media
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Storytelling met Social Media
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
In dit hoofdstuk (7) kijkt René Boonstra naar de rol van social media binnen transmedia storytelling. Vooral de participatiecultuur speelt daarin een belangrijke rol. De vraag waar hij in dit hoofdstuk antwoord op geeft is hoe een communicatieprofessional transmedia storyteling kan gebruiken om het gedachtegoed via social media met visie over te brengen.
Organisatie | Hogeschool Inholland |
Afdeling | Domein Marketing, Toerisme en Vrijetijdsmanagement |
Lectoraat | Digital World |
Gepubliceerd in | Basisboek Social Media Boom Lemma, Pagina's: 189-215 |
Jaar | 2011 |
Type | Boekdeel |
ISBN | 978‐94‐6094‐364‐5 |
Taal | Nederlands |