Differential diagnostics between cluttering and stuttering, part two: the Predictive Cluttering Inventory-revised
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Differential diagnostics between cluttering and stuttering, part two: the Predictive Cluttering Inventory-revised
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
De checklist broddelkenmerken is toegepast op een populatie (n=354) niet-vloeiend sprekende kinderen, kinderen met leermoeilijkheden en controles in de leeftijd 10;6 -12;11 jaar. Een aangepaste versie inclusief normering met diagnostische waarde is het resultaat
Organisatie | Fontys |
Opleiding | Logopedie |
Afdeling | Fontys Paramedische Hogeschool |
Gepubliceerd in | Journal of Fluency Disorders Elsevier, Vol. 34, Uitgave: 3, Pagina's: 137-154 |
Jaar | 2009 |
Type | Artikel |
Taal | Engels |