De kracht van een klacht!
onderzoek om interne klanttevredenheid binnen een regieorganisatie te verhogenWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
De kracht van een klacht!
onderzoek om interne klanttevredenheid binnen een regieorganisatie te verhogenWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Een onderzoek naar de mogelijkheden van het Dienstencentrum van het Bestuursdepartement van het Ministerie van Veiligheid en Justitie om de interne klanttevredenheid binnen het regie-productiemodel te verhogen.
Organisatie | De Haagse Hogeschool |
Opleiding | MO Facility Management |
Afdeling | Faculteit Management & Organisatie |
Partner | Ministerie van Veiligheid en Justitie |
Jaar | 2015 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |