Opleidingscompetenties versus een body of knowledge
synthese via een model voor metadateringWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Opleidingscompetenties versus een body of knowledge
synthese via een model voor metadateringWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Dit artikel beschrijft een werkwijze voor het inrichten van een competentiegerichte opleiding waarmee tegelijk op een gestructureerde manier een zogenaamde "body of knowledge" wordt ingericht.
Gepubliceerd in | Tinfon Vol. 16, Uitgave: 2, Pagina's: 54-58 |
Jaar | 2007 |
Type | Artikel |
Taal | Nederlands |