Opvoedingsondersteuning en ICT
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Opvoedingsondersteuning en ICT
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
In dit artikel (in de vorm van een webessay) wordt allereerst aandacht besteed aan de opkomst van het fenomeen opvoedingsondersteuning,de intrede van de professional op dit gebied en de gevolgen van de veranderende samenstelling van het eigen netwerk van ouders bij het zoeken naar opvoedingsondersteuning. In het 2e deel van het webessay wordt ingegaan op de vraag in hoeverre de moderne ouder opvoedingsondersteuning zoekt en vindt op het internet in plaats van bij familie, vrienden en buren.
Jaar | 2003 |
Type | Rapport |
Taal | Nederlands |