Zijn leraren bereid om te leren? De leervitaliteitsindex als monitor
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Zijn leraren bereid om te leren? De leervitaliteitsindex als monitor
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Als leraren altijd moeten blijven leren... willen ze dat eigenlijk wel? Meer/minder dan andere hoger opgeleide professionals?
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Hogeschool Kind en Educatie |
Gepubliceerd in | Professionalisering van leraren op de werkplek : jaarboek Ruud de Moor Centrum 2010 Open Universiteit, Ruud de Moor Centrum, Heerlen, Pagina's: 17-26 |
Datum | 2011-05 |
Type | Boekdeel |
ISBN | 978 90 358 1860 6 |
Taal | Nederlands |