Visoko obrazovanje putem weba, paradoks ukljucenosti/iskljucenosti (in Croatian, translation of 'Web based higher education, the inclusion/exclusion paradox')
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Visoko obrazovanje putem weba, paradoks ukljucenosti/iskljucenosti (in Croatian, translation of 'Web based higher education, the inclusion/exclusion paradox')
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Dit artikel is een vertaling van Steyaert, J. (2005). Web based higher education, the inclusion/exclusion paradox. Journal of technology in human services, 23(1/2), 67-78.
Het beschrijft de relatie tussen e-learning en toegankelijkheid voor studenten met een functionele beperking.
Organisatie | Fontys |
Lectoraat | Lectoraat Sociale infrastructuur & technologie |
Gepubliceerd in | EduPoint Vol. 43 |
Jaar | 2006 |
Type | Artikel |
Taal | Nederlands |