praktijkonderzoek in de lerarenopleiding: voorbereiding op later?
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
praktijkonderzoek in de lerarenopleiding: voorbereiding op later?
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
In dit hoofstuk presenteren we een onderzoek waarin studenten (bachelor en amster) na afloop van het doen van actie- of praktijkonderoek worden bevraagd op hun mening over het doen van onderzoek
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Lerarenopleiding Tilburg |
Lectoraat | Lectoraat Professionalisering van leraren en lerarenopleiders |
Gepubliceerd in | PrakPraktijkgericht Onderzoek in de lerarenopleidingen: inspireren en kennis delen. Fontys Hogescholen, Pagina's: 51-55 |
Jaar | 2012 |
Type | Boekdeel |
Taal | Nederlands |