Klantloyaliteit: het belang van emotionele binding en fans
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Klantloyaliteit: het belang van emotionele binding en fans
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Scriptie in opdracht van Eliza was here en Fontys Hogeschool Tilburg.
Onderzoek naar klantloyaliteit en daaruit volgend adviesplan voor Eliza was here.
Organisatie | Fontys |
Opleiding | Communicatie (Tilburg) |
Afdeling | Fontys Economische Hogeschool Tilburg |
Partner | Eliza was here (Rotterdam) |
Datum | 2016-06-17 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |