Passend onderwijs
Teamwork makes the dream workWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Passend onderwijs
Teamwork makes the dream workWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
In het onderzoek zijn 44 leerlingen onderzocht bij het onderdeel hoogspringen. Leerlingen werden uit cijfers van voorgaande jaren of op resultaten uit de eerste les geselecteerd op drie niveaus. In de eerste les moesten de leerlingen voor zichzelf beweegproblemen formuleren aan de hand van een observatieformulier en videofeedback. Na deze probleemanalyse moesten de leerlingen een reële doelstelling formuleren om die beweegproblemen aan te pakken. Dit deden ze aan de hand van een observatieformulier, videofeedback en feedback van medeleerlingen.
Organisatie | Fontys |
Opleiding | Leraar Lichamelijk Opvoeding |
Afdeling | Fontys Sporthogeschool |
Datum | 2016-06-02 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |