De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Marketingcommunicatiemogelijkheden reparatieservice

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Marketingcommunicatiemogelijkheden reparatieservice

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Het onderzoek voor deze scriptie is gedaan bij Telecombinatie Deurne. Vanuit de franchise Asten, Deurne en Gemert kwam de vraag hoe marketingcommunicatie kan worden ingezet om consumenten van de reparatieservice te bereiken. Om deze doelstelling te realiseren moet het aantal klanten dat gebruikmaakt van de service omhoog. Daarvoor is een doelgroeponderzoek uitgevoerd en een marketingcommunicatieadvies geschreven voor de reparatieservice van Telecombinatie Deurne. Het doelgroepenonderzoek geeft inzichten in de doelgroep van Telecombinatie Deurne. Het marketingcommunicatieadvies is voortgekomen uit de conclusies van het onderzoek en heeft tot doel meer klanten te trekken. Het doel van dit onderzoek is het geven van concrete adviezen voor de reparatieservice van Telecombinatie Deurne, zodat consumenten door het gebruik van marketingcommunicatiemiddelen beter kunnen worden bereikt.

OrganisatieFontys
OpleidingSmall Business & Retail Management
AfdelingFontys Hogeschool Marketing en Management
PartnersTelecombinatie Deurne
Datum2017-06-29
TypeAssociate degree
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk