Social marketing : Commerciële inzet van social media voor een product
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Social marketing : Commerciële inzet van social media voor een product
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Hoe kan social media ingezet worden om een product te vermarkten? Dit is de vraag die aan de basis lag van dit onderzoek. Door middel van het uitbrengen van een advies heb ik geprobeerd deze onderzoeksvraag van een antwoord te voorzien. Dit afstudeerverslag beschrijft de stappen die ik doorlopen heb om tot het uiteindelijke advies te komen.
Organisatie | De Haagse Hogeschool |
Opleiding | ICTM Communication & Multimedia Design |
Afdeling | Academie voor ICT & Media |
Partner | Presis |
Jaar | 2011 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |