Een onderzoek naar een geschikte positionering voor HaarsHout
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Een onderzoek naar een geschikte positionering voor HaarsHout
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Met welke merkpositionering kan HaarsHout het beste de markt betreden en met welke communicatiestrategie kan HaarsHout haar doelgroep(en) bereiken?
Organisatie | Hogeschool Rotterdam |
Opleiding | Communicatie |
Afdeling | CMI |
Datum | 2017-06-19 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |