Details

Titel

Storytelling met Social Media

Documenten
Auteur
Boonstra, René (lid lectoraat)
Organisatie
Hogeschool Inholland
Instituut
Domein Marketing, Toerisme en Vrijetijdsmanagement
Lectoraat
Digital World
Rubriek
ICT & Media
Trefwoorden
communicatie, social media, storytelling, transmedia
Samenvatting

In dit hoofdstuk (7) kijkt René Boonstra naar de rol van social media binnen transmedia storytelling. Vooral de participatiecultuur speelt daarin een belangrijke rol. De vraag waar hij in dit hoofdstuk antwoord op geeft is hoe een communicatieprofessional transmedia storyteling kan gebruiken om het gedachtegoed via social media met visie over te brengen.

Soort object
Boekdeel
Taal
Nederlands
Datum
2011
Waardering
0 Sterren (0)
Gepubliceerd in
Basisboek Social Media (Boom Lemma, Pagina's: 189-215)
ISBN
978-94-6094-364-5
978-94-6094-364-5
Rechten
Restricted Access
Link
basisboeksocialmedia.nl/
Deel dit document
Share

Waardeer

Vooraf:

De HBO Kennisbank geeft gebruikers de mogelijkheid om te reageren op de inhoud van de website met als doel het stimuleren van en het uitwisselen en voortbouwen op kennis. De HBO Kennisbank behoudt zich het recht voor om teksten op de site aan te passen of te verwijderen.

Het adres wordt niet weergegeven
Geef een waardering *
Neem de code over
* Verplichte velden