Details

Titel

Sales in de boardroom

Documenten
Auteur
Reep, Frans van den (lector)
Organisatie
Hogeschool Inholland
Instituut
Domein Marketing, Toerisme en Vrijetijdsmanagement
Lectoraat
Digital World
Rubriek
ICT & Media
Opvoeding & Onderwijs
Economie & Management
Mens & Maatschappij
Trefwoorden
communicatie, sales, column
Samenvatting

1e alinea column: Een van de opgaven voor de boardroom is het verbinden van strategie, ondernemerschap en uitvoerend vermogen. Deze drie perspectieven dienen ook nog in onderling verband gewogen te worden tegen de wensen en belangen van de verschillende stakeholders van de onderneming. Dit alles in de context van een dynamische markt. En al die lijnen komen uit in de boardroom.

Soort object
Andersoortig materiaal
Taal
Nederlands
Datum
2011-10-21
Waardering
0 Sterren (0)
Rechten
Restricted Access
Link
www.dutchcowboys.nl/online/23353
Deel dit document
Share

Waardeer

Vooraf:

De HBO Kennisbank geeft gebruikers de mogelijkheid om te reageren op de inhoud van de website met als doel het stimuleren van en het uitwisselen en voortbouwen op kennis. De HBO Kennisbank behoudt zich het recht voor om teksten op de site aan te passen of te verwijderen.

Het adres wordt niet weergegeven
Geef een waardering *
Neem de code over
* Verplichte velden