Details

Titel

The effects of group marketing on coffee value chain smallholder producers’ perspectives in Sindhupalchok, Nepal

Documenten
Auteur
Shrestha, I.M. (student)
Organisatie
Van Hall Larenstein
Instituut
Management of Development
Rubriek
Economie & Management
Natuur & Landbouw
Trefwoorden
ketenmanagement, koffie-industrie, coöperatieve marketing, producentengroepen, kleine landbouwbedrijven, nepal, supply chain management, coffee industry, cooperative marketing, producer groups, small farms, nepal
Soort object
Masterscriptie
Taal
Engels
Datum
2009
Begeleider
Wulfften Palthe, A. van
Waardering
0 Sterren (0)
Omvang
X, 46 p
Formaat
application/pdf
Rechten
Wageningen University & Research
Registratie
1975562
Deel dit document
Share

Waardeer

Vooraf:

De HBO Kennisbank geeft gebruikers de mogelijkheid om te reageren op de inhoud van de website met als doel het stimuleren van en het uitwisselen en voortbouwen op kennis. De HBO Kennisbank behoudt zich het recht voor om teksten op de site aan te passen of te verwijderen.

Het adres wordt niet weergegeven
Geef een waardering *
Neem de code over
* Verplichte velden