ࡱ> pro@l1bjbjFF (R,, )24444`8T,`".LL"nnn!!!!!!!$G#R%!"!44nn1!4Rnn!! "V n@ ]y" !!0"* ,&y&V d @4444V R& !!`` $dg(``$Evaluatie - Conferentie Beroepskolom in de versnelling schakelen van 4 naar 5 Uit eigen telling blijkt dat er ongeveer 200 personen hebben deelgenomen aan de conferentie Beroepskolom in de versnelling, op 23 februari 2005. Bezoekers lijken ook volop gebruik gemaakt te hebben van de mogelijkheid om niet de gehele, maar slechts een gedeelte van de dag bij te wonen. Zo namen mensen alleen deel aan het ochtendgedeelte en kwamen anderen alleen naar een van de middagworkshops. Dit was ook precies de opzet van de dag. Uit eigen observatie blijkt verder, dat directeuren vooral s ochtends aanwezig waren en docenten voornamelijk s middags. Een ander algemeen punt is dat sommige middagworkshops duidelijk minder bezoekers trokken, dan het aantal belangstellenden dat zich vooraf opgegeven had. Bij een aantal workshops hadden zich meer dan tien personen opgeven en kwamen slecht vijf mensen opdagen. De indruk van sommige workshopbieders was, dat er relatief veel collegas van de Mondriaan onderwijsgroep in hun workshops zaten. Evaluatieformulier 1. Respondenten In totaal hebben 62 mensen aan het einde van de conferentie een evaluatieformulier ingevuld en ingeleverd. 44% hiervan komt van de Mondriaan onderwijsgroep; 25% van de Haagse Hogeschool, 5% van Hogeschool Leiden en 14% van overige instellingen of bedrijven (o.a. INHOLLAND, ID College, Hogeschool Rotterdam). Twee respondenten vulden deze vraag niet in. 2. Publiciteit rond de conferentie Het overgrote deel van de respondenten gaf aan door middel van de uitnodiging (in een paar gevallen in combinatie met intranet, folder, poster en/of collegas) gehoord te hebben van de conferentie. Dit geldt voor 35 van de 62 respondenten. Ook na (o.a.) een tip van collegas besloten respondenten de conferentie te bezoeken (15 van de 62 respondenten). Tenslotte wisten 10 van de 62 respondenten van de conferentie af, door (onder meer) een bericht op intranet. 3. Conferentie over-all Weergeven in een rapportcijfer scoort de conferentie met alles er op en er aan, gemiddeld een 7,5 (n=59). Een persoon gaf voor de totaalindruk zelfs een 9! Buiten de officile gedeeltes, als de plenaire bijeenkomsten en de drie workshoprondes, werd er in de evaluatie ook gevraagd naar een oordeel over de algemene organisatie van de dag. Gemiddeld vonden de respondenten de algemene organisatie van de conferentie goed tot zeer goed (4,4, waar 1 staat voor zeer slecht en 5 voor zeer goed). 3.1 Verzorging ontvangst en ruimtes Van de 59 respondenten vonden 30 personen (51%) het ontvangst goed verzorgd. 47% vond het ontvangst zelfs zeer goed. 36 van de 58 ondervraagden (62%) was tevreden met de verzorging van de ruimtes. 17 respondenten (29%) was zelfs zeer tevreden. 3.2 Lunch De lunch werd door 57 mensen beoordeeld; 25 personen (44%) vond dat de lunch goed verzorgd was, 30 (53%) vond de lunch zeer goed. Uit reacties van bezoekers is op te maken, dat de etagres gevuld met sandwiches op de tafeltjes erg in de smaak vielen. De bezoekers konden op deze manier meteen aanschuiven en hoefden niet eerst in de rij te staan voor hun lunch. 3.3 Gezamenlijk inzet van mbo en hbo studenten en docenten Tijdens de dag werd er op verschillende manieren samengewerkt tussen mbo en hbo. Deze gezamenlijke inzet van mbo en hbo studenten en docenten werd door 55 respondenten beoordeeld. 25 respondenten (45%) beoordeelde de gezamenlijke inzet goed, 23 (42%) ondervraagden vonden de samenwerking tussen mbo en hbo studenten en docenten zelfs zeer goed. 4. Doelstellingen conferentie De algemene doelstellingen van de conferentie waren: Elkaar (beter) leren kennen Ervaringen uitwisselen Concrete plannen ter verbetering van de mbo-hbo doorstroom ontwikkelen Van de 57 respondenten die de eerste doelstelling beoordeelden, gaven 32 ondervraagden (ruim 56%) aan dat deze algemene doelstelling goed bereikt is. Vier personen vonden dat dit zelfs zeer goed gelukt is. Van de 58 respondenten die de tweede doelstelling beoordeeld hebben, vonden 40 mensen ( bijna 69%) dat het uitwisselen van ervaringen goed gelukt is tijdens de conferentie. Het ontwikkelen van concrete plannen was blijkbaar iets moeilijker (of lastiger te beoordelen?), want maar 20 van de 51 respondenten vinden dat deze algemene doelstelling goed bereikt is. 5. Opmerkingen en suggesties Twintig respondenten benutten de ruimte aan het eind van het evaluatieformulier en kwamen met op- en aanmerkingen, die meegenomen kunnen worden bij de organisatie van een volgende conferentie. Overduidelijk komt naar voren dat er in de toekomst meer studenten zouden moeten deelnemen aan een conferentie als deze. Ook hadden er meer concrete afspraken gemaakt kunnen worden tijdens de conferentie. Twee bezoekers gaven aan graag een betere uitleg over de inhoud van de workshops te ontvangen, eventueel met de contactgegevens van de workshopbieder erbij. Verder vonden een aantal mensen de conferentie een informatieve, vruchtbare en gezellige dag! 6. Plenaire gedeelte, workshopronde 1, 2 en 3 Het plenaire gedeelte aan het begin van de dag kreeg een gemiddeld rapportcijfer van 7,2 (n=46). Hierbij vond tweederde van de respondenten de presentatie van de database met regionale doorstroomcijfers goed tot zeer goed. Slechts 8% van de ondervraagden vond de presentatie slecht tot zeer slecht. Dezelfde cijfers gelden voor de inleiding van Fons van Wieringen. De variatie in het aanbod van workshops wordt op een schaal van 1(=zeer slecht) tot 5 (=zeer goed), gemiddeld met een 4,2 gewaardeerd (n=57). 6.1 Workshopronde 1 55 van de 62 respondenten bezocht een workshop in ronde 1. In figuur 1 is voor ronde 1 het aantal deelnemers per workshop te zien. Opvallend was te constateren dat de belangstelling voor een workshop gericht op studenten, erg groot was.  Figuur 1: Aantal deelnemers Workshopronde 1 De bezochte workshops in ronde 1 kregen een gemiddeld rapportcijfer van 7,3. Workshop D Regioregisseur kwam daarbij het laagste uit, namelijk gemiddeld een 6,8. Workshop B De school als loopbaancentrum werd met gemiddeld een 7,9 het best beoordeeld.  Figuur 2: Gemiddeld rapportcijfer totaalindruk workshopronde 1 De verschillende workshops werden op zes punten beoordeeld, namelijk: de inhoudelijke kwaliteit, de werkvorm, de aansluiting bij de eigen verwachtingen, de relevantie, de interactie en de lengte/tijdsduur van de workshop (1=zeer slecht en 5=zeer goed). Workshop B De school als loopbaancentrum deed het qua inhoud het best en scoorde gemiddeld een 4,1. Ook op het gebied van werkvorm scoort workshop B het hoogst, namelijk een gemiddelde van 4,4. Workshop C Website regionale doorstroomcijfers sluit het beste aan bij de verwachting van de bezoekers, met een gemiddelde waardering van 3,9. Qua relevantie scoren alle workshops goed, met een over-all gemiddelde van 4. Workshop C doet het op dit gebied helemaal goed, met een gemiddelde waardering van 4,3. Ook wat betreft de interactie tijdens de workshops ligt de gemiddelde waardering hoog, namelijk 4,1. De lengte/tijdsduur van de workshops wordt door de meeste respondenten met goed (=4) gewaardeerd. Het gemiddelde ligt voor alle workshops van ronde 1 dan ook rond de 4,0. 6.2 Workshopronde 2 In ronde 2 namen van de 62 respondenten 51 personen deel aan een workshop. In figuur 3 is het aantal deelnemers per workshop, in ronde 2 te zien.  Figuur 3: Aantal deelnemers Workshopronde 2. De bezochte workshops in ronde 2 kregen een gemiddeld rapportcijfer van 7,0. Workshop 3 BPV op het hbo kwam daarbij het laagste uit, namelijk gemiddeld een 5,0 en workshop 8 Doorstroomportfolio werd met gemiddeld een 7,9 het best beoordeeld.  Figuur 4: Gemiddeld rapportcijfer totaalindruk workshopronde 2 De verschillende workshops werden op zes punten beoordeeld, namelijk: de inhoudelijke kwaliteit, de werkvorm, de aansluiting bij de eigen verwachtingen, de relevantie, de interactie en de lengte/tijdsduur van de workshop (1=zeer slecht en 5=zeer goed). Workshop 9 MBOers reflecteren deed het qua inhoud het best en scoorde gemiddeld een 4,4. De werkvorm van workshop 8 Doorstroomportfolio werd het hoogst gewaardeerd, met een gemiddelde van 4,2. Deze workshop sloot ook het beste aan bij de verwachting van de bezoekers, met een gemiddelde waardering van 4,2. Zowel workshop 8 Doorstroomportfolio als workshop 15 Talentontwikkeling: studentmentoren HHS ondersteunen mboers niveau 4 doen het qua relevantie heel goed, met een gemiddelde van 4,2. Voor de interactie ligt de waardering ook in workshopronde 2 hoog, namelijk 4,0. Workshop 9 wordt zelfs erg hoog gewaardeerd, met een gemiddelde van 4,6. De lengte/tijdsduur van de workshops wordt door de meeste respondenten met goed (=4) gewaardeerd. 6.3 Workshopronde 3 In ronde 3 namen van de 62 respondenten 43 personen deel aan een workshop. In figuur 5 is het aantal deelnemers per workshop, in ronde 3 te zien.  Figuur 5: Aantal deelnemers Workshopronde 3. De bezochte workshops in ronde 3 kregen een gemiddeld rapportcijfer van 7,4. De gemiddelde rapportcijfers van de workshops in ronde 3 lagen allemaal boven de 7,0. Workshop 15 Talentontwikkeling: studentmentoren HHS ondersteunen mboers niveau 4 en workshop 19 Zorgstructuur op de Mondriaan springen eruit met een 9,0. Hierbij moeten we wel de kanttekening maken, dat bij beide workshops maar n respondent de workshop een rapportcijfer toedeelde.  Figuur 6: Gemiddeld rapportcijfer totaalindruk workshopronde 3 Ook in workshopronde 3 werden de verschillende workshops op zes punten beoordeeld, namelijk: de inhoudelijke kwaliteit, de werkvorm, de aansluiting bij de eigen verwachtingen, de relevantie, de interactie en de lengte/tijdsduur van de workshop (1=zeer slecht en 5=zeer goed). De inhoudelijke kwaliteit van de workshops in ronde 3 werd redelijk tot goed beoordeeld. Workshop 15 Talentontwikkeling: studentmentoren HHS ondersteunen mboers niveau 4 deed het het best, met een gemiddelde van 4,5. Gemiddeld werd de werkvorm van workshop 8 Doorstroomportfolio ook in workshopronde 3 het hoogst gewaardeerd, met een gemiddelde van 4,2. Workshop 19 Zorgstructuur op de Mondriaan sluit het beste aan bij de verwachting van de bezoekers, met een gemiddelde waardering van 4,7. Op dit punt scoort geen enkele workshop in deze ronde lager dan een gemiddelde van 3,0. Qua relevantie scoren de workshops allemaal goed; de gemiddelde waardering is 3,9. Ook op het gebied van interactie ligt in workshopronde 3 de gemiddelde waardering hoog, namelijk 4,0. PAGE  PAGE 1 Top 3 1. Uitnodiging 2. Collegas 3. Intranet   QST  ) 1       & ) 6 k ·zocUGh'h@56OJQJh'h-"56OJQJh'h@5OJQJh'hzOJQJh'hi}OJQJh'hQiOJQJ^Jh'h@OJQJ^Jh'h MTOJQJ^Jh'h@OJQJh'h MTOJQJh'hCDfOJQJ"h'h MT56CJOJQJaJh'h!05CJOJQJaJh'h MT5CJOJQJaJS    % & 6 CD*+(#y(#@(#@(#@(#@(#@(#@(#@(#@(#@(#@(#@(#@(#@(#@(#@(#@(#@(#@(#@(#@(#@(#@(#@(#@`gdcngdcngd>Kgd_$a$gdi}gdCDf 191k1k | HJTtƸԕttti[Mh'h>K56OJQJh'hX*56OJQJh'h$OJQJh'h[&OJQJh'hOJQJh'h AOJQJ(jh'hi}OJQJUmHnHuh'h@56OJQJh'h[&56OJQJh'h-"56OJQJh'hi}OJQJh'h MTOJQJh'h@OJQJh'h-"OJQJ"*+,-gvwxy{4n٧كuj_jTh'hOJQJh'hy#OJQJh'h[&OJQJh'h[&56OJQJh'h-"56OJQJh'hi}OJQJh'hCDfOJQJh'hCDf56OJQJh'hX*OJQJh'hcn56OJQJh'hzOJQJh'hX*56OJQJh'h>K56OJQJh'h>KOJQJ +g0Gvwx(#@(#@(#@(#@(#@(#@(#@(#@(#@(#@(#@(#@(#@(#@(#@(#@(#@(#@(#@(#@(#@(#G&(#m |^`|gdi}gd-"`gdzgd_gdCDf & Fgd>Kgd>KFISVWcdeijlvwy&:ɾɾɰ{p{{eh'h>KOJQJh'h`OJQJh'h!0OJQJh'hy#56OJQJh'h+56OJQJh'h-"56OJQJh'hX*56OJQJh'hEgOJQJh'h4FOJQJh'hy#OJQJh'hOJQJh'h-"OJQJh'h[&OJQJ#-.<=py !!!Z!z!!"8"uju_uTh'hOJQJh'hlOJQJh'h_OJQJh'h? OJQJh'h_6CJOJQJaJj h'hYnOJQJUh'h:OJQJh'hEgOJQJh'hNCOJQJh'h`OJQJh'hi}6CJOJQJaJh'h-"OJQJjh'hvOJQJUh'hi}OJQJ   !!!$"$6$$$$$$%%%2&3&0'1'(#m(#@(#@(#;7(#m(#@(#@(#@ (#@(#@(#@(#@(#@(#q:(#m(#@(#@(#@(#Q.(#m(#@(#@(#@gdg9gda,gdUyWgdI`gd+gd1gd_]gdUyWgd-"8"""###"#-#B# $$!$"$#$&$6$G$^$$$$$$$$ɾ~sh]NCh'hOJQJjh'hUyWOJQJUh'h+OJQJh'hIOJQJh'h>KOJQJh'h`OJQJh'h4FOJQJh'h+56OJQJh'h-"56OJQJh'hX*56OJQJh'hzOJQJh'h1OJQJh'hQiOJQJh'hlOJQJh'hP>OJQJh'h? OJQJ$$%%%%%%%1&2&&':';'='@'A'Q'l'''''''''( ( (ο䯟ynnnnncncnXMh'hUyWOJQJh'hOJQJh'hOJQJh'hhOJQJh'hQiOJQJh'hg9OJQJh'h_6CJOJQJaJh'hh6CJOJQJaJh'hg96CJOJQJaJj"h'hOJQJUh'hcnOJQJh'hIOJQJh'ha,OJQJh'ha,6CJOJQJaJ ((G(g(i(p(((((')B)L)c))))))#*%*&*)*9******Ծɾɾԥ~sdYNh'hAOJQJh'hUbOJQJj-h'hzOJQJUh'hzOJQJh'h>KOJQJh'h+56OJQJh'h-"56OJQJh'hX*56OJQJh'hIOJQJh'h1OJQJh'hOJQJh'hOJQJh'hhOJQJh'hg9OJQJh'hUyWOJQJ1'$*%*9*******,,,--.. 1)1*1+1617181 (#@(#@(#@(#@(#@(#5(#@(#m(#@(#@(#@(#0(#m(#@(#@(#@ (#@(#v:h]hgdI &`#$gdIgdgdAgd>K`gdgd***+++,,q,,,,,,,----..7/N////// 0050C0000001 1!1'1(1)1+1,12131ٿίΙΎΙΎΎΎΎΎΙ~~z~h$ h$0Jjh$0JUh'hQ!OJQJh'hQiOJQJh'hvOJQJh'h6CJOJQJaJj7h'hUyWOJQJUh'hOJQJh'hAOJQJh'h++OJQJh'hA6CJOJQJaJ-314151618191:1?1i1j1k1l1Ƶܦh'hQiOJQJhi} h'hi}5B*OJQJph33#h'hi}5>*B*OJQJph33h-"h%Dhh$ h$0Jjh$0JUh0JmHnHu 8191:1O1\1h1i1j1k1l1@@@@ (#@$a$gdi} &1h:p/ =!"#$% Dd 0  # A" 0=>duDt@=0=>dux5 G&x[h]{7yMb۞sq wU.!iQU3I"o0 Hbj5 d J[ga V[A{''_4{~w{CD9D} \L#򮼶ȡˉ^O-"ri.=båi#,wE= p{mo7~.cr$YtLޕR|Eվ6O8"V7uɧfE_z_Ogdh1⠥2۾/7Ǥz.]Nw:N=m}U_`p zԇtL3[RժwHyeWӻƜΎ2 eݣ[ȑi 8]1ڵv]2}7xٱS~SGŐFJtp'*lwqkќ  s~Tkߺf3o|4uMwޔmC碼?ko݋[Y=󕯏P9Zfm}?i,N=VNEu`XȖBa7R; _=t恞B\G xox4We71U 3෫m޻|V9ݍgQKom]ӥ}&ϯ! Vvv(Oo٩Ƴ<r'>˓׃:9cg6*<<m~v[ X}y*0?6$!ȏh1Ƕog?&|ccn1'9>oyLD}b2'$&s)#qĆf,ẕzͱ32 E##gE9ѳe L^rwP>}zAdz؍qcI$؆^6ȣ|˦X{ttV*qa{hYL_Ƹdzbҝ9|Zb|-˲ 7gʊ~RT6҈r㺩4|c({g7??9 nar=d7P.F^0:PƒKȲګkAILO`OϠ%Og?= ?Dw8,q._9~>ƔKgd9 _ c-,ĎQiR;+wbM`3s{m,u_y yf2A9OȄ2!9N,Mrmߒ:<%;t33\afB-C;+as>gY"Z@g*xS"Z֣g#W&yFnr }SH~"0cBmh[*r <@SAQVD^U݀()oCoPl\܀ɛۘM[).x2|z쒵E?pMs"txЕ*64v)|!U,82% ݧ6؜i (0uκ4s|6zq38~xDZ1zW|sS^0=tsQydjڰ8 G9m1y8??r|c'F-٘Et Nks8;p#bB3'qEX֡}->xa~7x̵7=Kk('ϟswOXtrP|Ro]'c/jk4&7EqkN50[rQGvy6-s04M@PR>㏳gdiFm C@EK&hTmEݖBI[)*:޾ww_SYݷ;owfvfwv4!dpU36qu5 󯱎Pmd_} X" +a>\NɁ꾄-(dNn63BpShtS2f@$?m|@ϝ7qC%yXf'K{]WK߀ys/rPkvm>e( mwC0%ߗLehPPAFގ)m邊:Z6wCu{ubȊx`и򾗝/))An:1x? ޿Ѽ~4Q}}++od/+Yl'ix]\l**ۂfpo ~ɻ &-ކz_plո!(xkPklp/"W^w{*yo#%9Q.xk0"V|rv2Or̫N~V7m/^ \=nih Nc ?/\9NQrdŹpC`a]NvA1`\C"ؼє˶SȎfM5|##\cq+z3_/m5XI%7߬"wa:f&PЃ|ǒ 9/Fst i,XXf;rކh8%E5 MI> NŸ[%O$|N ]P~9F{|_3A>+X~9τ]$>. Ncz) |&gA>n.)L|tG_PV%SL֡f낑?þ\0")~PzנD&$|?'In -J'}b}ì8G1T %|WX4E_%u ]?DU=^D0i.% Ǐf$M'?0]L?18s\?c~-xwux3Vc.v#6 O;h5Z'ŘNB!᜼̮@KB .ѵKtdS~k|WnZ^Q"qp?ߢMb3Ӥo2_2'n&؋Oq&IoLję^삺FL3.뱟.N=˨>ř 1e=ΥŸoz!E 6j\\hh6Zo@Vwz}5ꎮFE_5Ljnvř޹Kz8#Z)8F7/pA8Ħҹ$W%;al Yk[yo~ .?LkF(WgE+r׾/Ac r0IΊ\Hu-l ?z czӯIr5pZLEy5w_ \ڿ>aLb+>i$WgEO\c/+66ez,Zf%ݽ*ri9Մ&Xd8B,[fI?pмbRor1Lh4dBMh4OQc˱ qۗFFz"|6:t`/M9y C(FӁzIvZtm"舃?+ވxѣ8cԣ"@p3$=IGЊ4e6y5j^;}j@K }Ȋ+6ݲVZ,RA*u _Q%]jeӹf@r>+:Lt)!/OۡΜTsZ^Iw.d R;mӬ$&(q|lBޑ֝Naumh;odӤiK+iӂ{2)lhҺ3ݙJ!~ݯ&N?/HS)ݩ?G=/*^ (/J gU跠E/Ӡuc^X֋y _9ˈPb[Ћ jִ$%.5KbXzQ긋a+V#%ikZvv6bɒb06~Z,T;*6!lh-/XO;F%Y7X장$ٳT۴w-ic [RKgL]ҟӼlji'g1TdI`KM̈tfQ*u fMx3)Itf59mBU;1Rm$016)>HQ/S/H^(;K(̙@_{Q:v|7MI}KRt0W,XI./@0_?ouJpcғSQ=v$=Qyjz1J{R6+yL,t ~vujVxX\_dRg"t^˾j6eIѻbxG=K2ݘHw2'R_ߥ'ENq{+c[^v'»&j%=fcj2Qm<@~Bú 0<ΧAzf_(ewN7lf Dd 4#0  # A" %{b fΫ"5} _t@= %{b fΫ"5}xHyX4OW x\kl\G>CC *ě,I'mlfUhҨH[U x];zz$?+*R$T0RC*4JH$ D mUTiܙlZ;;s|1]dcS0 ;$J޿Ȣ^BF2>SU/#6!$*Mc2pʺRMn کZzmL⽎x*pRT.{7UҫeT*JnCX!<kUꖼZ$-}}u1$bKֳw8.~^Wq}bq{ zk^#U}Nׇ',s&[~Wd&Gy}' {R~{ v\D0."V-:ݡiz:3m_B{VOӍHߛm[Z6.G+_jy2{TBwoh>},ߗ0yG0zH̫nxZ«w2ٯ^P2y&z*zc[W)ɫ-=*^4^5yhs*u9yb;e].Ξ{nwWƸ>3_>rѝ}ھvBTkgyд3)7EMFR@n}\xm)Ǣ E5m'qӥ@qp(e{K(GqFH8Ϟx(1d(L !u&ΡMf xN[/Zff;2YSddy\kӢک9Z VX_/h G %^]겤ʬY-f:?x.ğ/a* %:/?່x;<|\_/UY8/;u^V/ky pʚKU˞\dl'o@&V{6/UY/ocP|!T&,c߉{4s:v7q7 Ҍ׹Wy8/lerKU˭u^d̓NXn܏ycUYKg/k/G(Or^%ώxWk{~pyqo>s^f۵<ۯDcs?{~=xi"'G|h6dQ "EPvc'8MA:^*o[%T:&eYIkni\Yg;0&#rۏ~oyT4cjg<#R;[<ώ"SgL}>DzSHSb 2B(,f A"fɎy'N 18_;YK .v,`v}(/B0^M r{C^AۥBs"O;3~z=&FS/iī6C/|bR żWDQ^X~=˿X_2 IWb9''׼HgY9'Gct-w (4,}y's(\|](o#nЦn*3кegvoVnѺ/P{_ p(<(y_>H|ޅO.[ϢX㹫r5w\Iq1Ĝv4yz^c1tjCm~l~P۸=Mr_4=,f7 ]^S:AW!?-nwsP͚}[7h12?Wa<-囿1V7w= P2JPY~41Rf~[GH="ۤzIy:>mm5d $82KJN :r$Q2ۨ٨G ;ƺy[)爷Zqڀys_рJM m6%"ˊ]o9Y|H)q6,Ze찣푮@h=치䲰=)1ڡQar“>D&۳QQyПA>W^H5b-j}Q6bx|뫿6:ao˘mkLZ.ownJQY{$6v2+/=Z Dd (cno0  # A" V)%na֗Feu "t@=m V)%na֗Fe\mMeE 5; x\]l>wv@,Ph/k-$`TŪlmp\loBh\RR*hb4D4riHHN,~=g;ՌuQs 4h "(hn@X.DnB+X/uUilU_OK nڊ VCc<:: sey6ݲl]Y(tGuu<gqt}VW*w_5IOQW#}c[gG8鶯ھGYNcfl˻lKRAhF0_t04lmܦe*y}p׫J7b9kYoܝ/8m%:>Jqa ~m3Ʈap5G7 )`߿/w_߿T_J["W'AM0~qW[&^) g+c-|,u0c޼Kb $<,}CHoA@6|f;>/dqs3- /V,O9 VnS5G SIՄ<:UsC:<9.#.M 6.12,0] o`xk^*WyOKRdqx\ yswQ߮ S9L}q+v}dc.g>p5^:-CH-,1E% !/+-X%h?Br9E֜',I_Ai\1+X/HLqHK}TmS,dgBA\Xoq͖L >у$d!iuMb!AҞ/J/6pŖt%Po?(M~&1E%=9w}͋/МSk&?:raFXK ?~3= bx0 &mEI>gnT)⻕[~G~%1m- ex//0,> eacx]; 65Ya4rd#ݳ ^ փ$v/Z;ry1gz@.kR; mcm;tgz!Ώ%y+Po!N@n;詺L1:N׽¾N9؝)bDs}&x҆[xEƣfIRcN}2˴ۊ7\ eOL+ԣfZ y%:7wg1WK kל{yn.wד(/˫kk}T, ]䕮6S9WͫJ?9}6؄GpE^qz;˫kkN}%iO\M9::$9Yͫ ?9 aϯtf~}Ss(]> GE6yLk2`nxyC.3g)+ WsWV~a_nkk#\?`nxx&7W ~FY6V(D;dTCr7a!HoLcy656ߑ6|DžǤS\ج<$mJc QNif +46:6ckk\جTlf5`F>_x0L<ڗ$?-?K ;uRPmiI^o*?h߯z~mw {lcOZa?J6Yq S [= pT``߮q=}{W;qXom B-G8?+xoǞX4g3A|~k"w./EߨrD&_$َe/-q^ 747(n!}cn 77dol jJd Q'a:Pd'l/,IE.ܻ#2#戽lCؿ\^Y_[xM^sk#pkS2#rG#NKxO3dkDru G|29"W}k)99fF爩^sQc"G6YXsD9"fJ1#9b5G4JأIsD9#O{#h83#ivɾWmfPUTmlfi6Yt1ǺZKOqop&}|` 7W|6F>\ĩ?Ry Dd C&M<0  # A"o 0<ۀR4 K -t@=C 0<ۀR4 p>^@ x[ih\U>t&IS֥VmMl\5b-nQi hj&m21NZGp!ED?DQ?BQqA ;;ssIflyw׳{;CD}9D:Tz޻sul"rhpQ' @~;n} Bt& @wg8|f7<\uRwY{IwƗt oiwUIV8N/|rr >p. h,+םk^cc~= )EPzRxq7}W.ơۯ'6t>E䪟pl>(3?-KhzSͫ=Eu2B>ދUxg ׾n_1roPG9|$ +th/(oan nh5SMy~ LHoߵS7uѕˬUCKʺ<]->ڠu`*iȞ5'c و~}-y?QS<7LLk,Y?X?_F݉2j"Z5kZ?lL_ڲ?qNnD[^UE:o~ljzeeL_'{ηe?'`>|{_2Qs_i?"Gp* )kR\oQocRgH߬?. IZ\\NRSPm>K_^7oRʤ8p1ave1>4+l>Gcx4@/^!|g.uVjQY}]ŀٌYeQs˚^Nj<Cv#3XeQ\ߣ#}$.og>hREluY};L;W"N7[er~)vi ]^O|[ZeѺF(E<|"JS,ڗm_n)">N#>u><;Ɋȇ :YbG]$d>y9t`%/; l3SE.DUxV՛Sk0T@|MǾRV;3hMX?'rX#.["Zӆg/DY +ڡ,Vӥ/f\'aA!1jΟTg3ҳ6gg\qo߭K+8VN[.;.njnU"yX)P7>Xu~i '}bu)6}V_>gJK~}>ꆜƱG>bq <%}xkU|S8dlY{UĻc92 [o -׏g7]羂әPj|ј|ן6'|Dj txw=ʒ֞_~R=ſZdNl/&C$c g#K7b|a oeXXN묽o$}5o䰽4R߫i~Ql{,¶z; ؁N^m.;9ĶnGwye~!oϡKVakpC#}w͝j2?8g+V*%IC&icuv'JCb(ҿ곒md'Mr¿>hyrPU4Mfi㶗\ ҿ}c_sL Dd %&50  # A"  uur` 7@=  uur` Q^';j x\ol;nƹn@d|T0B *7 486\s $jp BjT$VPU%V *TuRE",ݷw繻=oDߛ3fvo0H J_J<너~g{RD/S* 8v-(ok@ `n*HWȊяHP #e('sPIKڸĦ`\$JJ/X@{@FivA@t'Myajs8:={W߀3 QCzMj" :JKC5{'dGfh\LmW_%(x ҝ⿎8 Rtb5fvDX{;"hĺNk<ٹC-++2"j? mo#{#b1$5Xp\I>1zC- :`ބcP?c-+`|_>c)߿龿p>NHo}_sX_U9h7[[$=oH,0~=sġ7jRcnhg `1ǡDKߣq`7_uL\EuPQ5-J3GkTfoO^t~s>Xi'Ro:Ȍ7>J|ZctttJ; ۲mYB̯֋ TmT2 kk K aÇ>0m 3,I3~`|4ßf[ er*:~~7^uj*p|f:~KҌ_bA*\ލ!ߍs$~K>Xnf}VqP'9O੼ ;sRq@OX7vO3)@z-T'ZAb|ϥs J)/vdv̎ iy]L_>Rw! 762&{3ĹyI dhQ7b|7C ϻG GA>Ws~\ ZPY87q>8sWsZ?{x'#qH;섴:X6q-x ~"p~Wڜŵɏk뮔=^SkPcr>^ůvPO3[\w3p~ 'X\_[@{pVz.,&wq\B]2i7YM89'b۬ .llަv 6o6cWM16 6&lzdy6 6YA6 6;ff M~].l6k6|SM7{ 7\5p3ffo57\'n s:} K Rʛ!ܰz|ȩ,#J{෥ ߱e爘q8>G,#G2pı8bǿk@1j ypD#Kw#7p;>Gxj9qDXM;ypD#{j:G+#<kتl#rD爂= ''hʙ#^T\ϯ>-C&'K6__1ylxl:|J/ߊ "پ5B–T]AeT0mS%&60Gvx!"62301$"%"9"""""""$$$%&& )m)0000000000@0@0@0@ 0@ 0@ 0^~00^~00^~00@0000000^>00@0@0000000000000000@000000\>030xG\>030@0@0@0@0@0000@00000 00 k 8"$ (*31l1 "#$&'+1'81l1!%(k1 !!8@33(  N  3 33 B S  ?l)T=F ov=D&& )()+)5)8)9)j)m) )[ _   w#-Z]@A /!9!##%%&&(( )()+)5)8)9)j)m)6 3 Gx"6%"9""" )8)9):)C)\)g)m) )8)9)m)Q^`o(. ^`hH. pLp^p`LhH. @ @ ^@ `hH. ^`hH. L^`LhH. ^`hH. ^`hH. PLP^P`LhH.Qj4,W8 UUU UUU UUU UUU ,W8KhV++`$'Av_Q!-"y#[&X*a,g9: ANC :E4F MTUyW[q`UbCDfEg%DhQiMalcni}=J!0+>Il@>Kzh? bYn1:@thl)@UnknownG: Times New Roman5Symbol3& : ArialA& Trebuchet MS5& zaTahoma"1KfS"JS"J!4 ) )3QH ? MTPEVALUATIE Conferentie  Beroepskolom in de versnelling  schakelen van 4 naar 5 vboesten mtimisela Oh+'0(4H \h    QEVALUATIE Conferentie Beroepskolom in de versnelling schakelen van 4 naar 5 sVAL vboesten Coboeboe Normal.doto mtimiselao2imMicrosoft Word 10.0@F#@"M@dS@dSS"՜.+,0H hp  )Haagse HogeschoolfJ ) QEVALUATIE Conferentie Beroepskolom in de versnelling schakelen van 4 naar 5 Title  !"#$%&'()+,-./0123456789:;<=>?@ABCDEFGHIJLMNOPQRSTUVWXYZ[\]^`abcdefhijklmnqRoot Entry F 5]sData *A1TableK&WordDocument(RSummaryInformation(_DocumentSummaryInformation8gCompObjj  FMicrosoft Word Document MSWordDocWord.Document.89q