De hanteerbaarheid van de autismevriendelijke versie van Taalsignaal Anders Spelling 1 in het gewoon en buitengewoon lager onderwijs in Vlaanderen.
Charlotte Maes (Student); Sanne van de Wijnckel (Student); Laurein Lutz (Student)
De criteriumvaliditeit van de TOR-BSST voor verpleeghuisbewoners fasec2 METC aanvraag
Aline Kroll (Student); Stella Heide (Student)
Meerwaarde van digitale programma’s/ apps ter ondersteuning van de logopedische spraak- en taaltherapie bij kinderen tussen 3;0 en 6;0 jaar
Sarah Görgens (Student); Julia Geiser (Student)
P.O.P.T. bei Ersetzungsprozessen phonologischer Störungen im
Laura Knauff (Student)
-Inwieweit beeinflusst eine Infektion der oberen Atemwege das Gehör und somit
Nina König (Student); Esther Dombrowski (Student)
The LittlEARS® Early Speech Production Questionnaire : vertaling, validatie en normering
Kathrin Schlüper (Student); Larissa Berger (Student); Sandra Simon (Student)
Cluster 2 – onderwijs: van cocon tot vlinder?
Marijke Breuer (Student); Eline Hochs (Student); Robin Moonen (Student)
Ein Aufgabengebiet der Logopädie umfasst die Arbeit mit neurologisch-dysphagischen Patienten
Julia Debbeler (Student)
Een onderzoek naar het aanpassen van romans teneinde het
Loes van de Velde (Student); Daphne Wilms (Student)
Een onderzoek naar het gebruik van telegramstijl en grammaticaal correcte taal en het effect ervan op de taalverwerving bij jonge kinderen.
Nenee Theunissen (Student); Laura Bouwhuis (Student)