Dutch Position Statement Kinderen met Luisterproblemen
C.A.M. Neijenhuis; M. R. Luinge; E. de Wit
Big data: technologie verkenning voor het Ministerie van Veiligheid en Justitie
A.L.J. Busker; J. Kroon; M.S. Bargh (Lector)
Evaluatie Stimuleringsfonds voor de Journalistiek 2011-2016
S. Maltha; F. Bongers; P.W.M. Rutten; L. Hermanussen; T. Groot Beumer
Ouderonderzoek leren loont!: rapportage
M.E.A. Lusse (Lector); L. van Schie (Onderzoeker); E.S.C. Ossevoort (Docent)
Voor- en vroeg-schoolse educatie Rotterdam: investeren in een sterke basis
T. Tudjman; C. van der Linden; R. Wolff; Y. Seidler; E.S.C. Ossevoort (Onderzoeker); E. Lacor
Gereedschap De Informatiekaart
M.E.A. Lusse (Lector)
Projectverslag ‘Iedere dag de moeite waard’ Van Neynsel, Park Boswijk
S.H.A. Hupkens (Lid Lectoraat); R.J.J. Gobbens
GOAL: sportpedagogische competenties van sportbegeleiders
O.G.M. Keulers (Lid Lectoraat)
Projectverslag ‘Iedere dag de moeite waard’ SVRZ, Nimmerdor, meting 2
S.H.A. Hupkens (Lid Lectoraat); R.J.J. Gobbens
Logopedische Richtlijn 'Diagnostiek en behandeling van afasie bij volwassenen'
S. van Wessel; P.E.G. Berns (Docent); J.G. van Lonkhuijzen; W. van Dun; M.G. van der Staaij; N.E.A.M. Jünger; F. Nouwens; E. Boxum