Using epistemic synchronization index (ESI) to distinguish gifted and regular students’ knowledge elaboration process
Ding, Ning; Wolfensberger, Marca
Honors in Europe - die Arbeit beginnt
Wolfensberger, Marca; Hogenstijn, Maarten
Honors in Europe - getting to work
Wolfensberger, Marca; Hogenstijn, Maarten
Naar een cultuur van excellentie en een ambitieuze studiecultuur
Tiesinga, Lammert; Wolfensberger, Marca
A practical implementation of a talent profile into an honours programme curriculum
van Heugten, Petra; Coughlan, Gemma
Welke factoren spelen een rol bij de ontwikkeling van honoursstudenten tot vakinhoudelijk leiders?
Kool, Arie
Honours students’ need for freedom and structure explored in fishbowl discussions
Smids, Laura; Heijne-Penninga, Marjolein; Jaarsma, Debbie; van der Mark-van der Wouden, Joke; Schonrock-Adema, Johanna
Hoe autonomie-ondersteunend werkt een docent binnen honours onderwijs?
Kingma, Tineke; Kamans, Elanor; Heijne-Penninga, Marjolein; Wolfensberger, Marca
Standing out or fitting in?
Kamans, Elanor; Tiesinga, Lammert; Volker, Judith; Wolfensberger, Marca