Een onderzoek naar het proces reparatieonderhoud bij Vestia Nootdorp.
E.H. Constant (Begeleider); Jimmy Feitz (Student)
Een nieuwe kantooromgeving, wat nu? : Veranderende facilitaire processen bij een kantoorconceptverandering.
Laura Struik (Student); K. Aba (Begeleider)
Maatschappelijk verantwoord ondernemen : de voorbeeldfunctie van de Facilitaire Afdeling om iedereen te inspireren
E. van den Berg (Begeleider); Saskia den Boer (Student)
Op weg naar een professionele facilitaire frontoffice! : een onderzoek naar de professionaliteit van de facilitaire frontoffices bij vier kerndepartementen in Den Haag. De consequenties van het invoeren van model Abbink worden inzichtelijk gemaakt en er w
Floortje Botzen (Student); M.C.Th. Harlaar-Oostveen (Begeleider)
Kwaliteit geeft voorsprong : opstellen van kwaliteitscriteria bij het ministerie van OCW
B.A. Heemskerk-Nooij (Begeleider); Priscilla Schouten (Student)
Een proces heeft sturing nodig : borgen en beheersen van processen.
B.A. Heemskerk-Nooij (Begeleider); Daan Scholten (Student)
Consequenties van de invoering van SLA's voor facilitaire diensten, met betrekking tot zowel interne als externe partijen van de gemeente Westland
Robbert Belt (Student)
De selectie van een kwaliteitsmeetsysteem voor de facilitaire organisatie van Ahold
Maaike Cheroute (Student)
Professionaliseren van de inkoopfunctie: samen op weg naar purchasing excellence?
Rob Geelhoed (Student)