SafeWings: hoe kan SafeWings meer betrokkenheid verkrijgen van haar doelgroep
Elisa Zwaan (Student)
De ene lead, is de andere lead niet: hoe een communicatiestrategie voor meer marketing qualified leads zorgt
Emily Reijnierse (Student)
Eerlijk eten maak je samen met Floating Farm
Johan Boere (Student)
There’s a new brand in town: een onderzoek naar het vergroten van de online naamsbekendheid voor een nieuw modemerk
Lisa de Groot (Student)
Storytelling op zorgniveau als onderdeel van de ultieme family journey: corporate narrative als versterking van het imago
Tessa Nicolien de Haas (Student)
2/20 PR op vol vermogen: hoe kan 2twintig haar online reputatie verbeteren met als doel meer opdrachtgevers aan te trekken?
Maxime van der Ploeg (Student)
LotteLust: hoe herkenbaarheid tot betrokkenheid leidt
Chiara Izelaar (Student)
Online persoonlijkheid, hoe je als bedrijf je gezicht laat zien: hoe het bedrijf Elivado zich online kan onderscheiden ten opzichte van haar concurrenten
Anne van Leent (Student)
BRILLjante communicatie: jongeren betrekken bij een eeuwenoud bedrijf
Isadora Lyra (Student)
Burgers vormen het Hart van Lansingerland
Michael Calame (Student)