Teachers’ reading promotion activities: variation, structure and correlates
M. L. Ruwette; E.J. van Schooten; K. de Glopper
Versnellen in de beroepskolom: onderzoek naar de versnelde doorlopende leerroutes Talentontwikkeling Techniek en het Groene Lyceum
A. van der Meijden; H.J.A. Biemans; H. Mariën; E.B. Klatter; J. Harbers; C. Oprel; F. Kreutz; L. Magereij; E.J. van Schooten; M. Boogaard; W. van Diggelen
Handreiking intergenerationele overdracht
E.M. van Twist
Beleving studenten van noodonderwijs op afstand: rapportage van de uitkomsten op hoofdlijnen
F.R. Prinsen
Het vraagt lef om de ander echt open te durven benaderen
F.C.P.P. Spierings
Over pandemisch onderwijs: ‘De reden dat ik voor het leraarschap heb gekozen, ben ik kwijt.'
M. van den Heuvel
Optimizing students’ mental health and academic performance: AI-enhanced life crafting
I. Dekker; E.M. de Jong; M.C. Schippers; M. de Bruijn-Smolders; A. Alexiou; B. Giesbers