OKAN/ISK en daarna
Heleen Rijckaert (Onderzoeker); Leonie Wulftange (Onderzoeker); Rick de Graaff (Lector)
Ik ben meertalig: so what?
Asli Ünlüsoy (Onderzoeker); Niels Nederlof (Onderzoeker)
Constructive alignment in foreign language curricula
Charline Rouffet (Onderzoeker); Catherine van Beuningen (Onderzoeker); Rick de Graaff (Lector)
Handleiding communicatief toetsen en formatief handelen
Charline Rouffet (Onderzoeker)
Internationalising, interculturele competentie en meertaligheid in Teacher Education
Fatima Kajouj (Onderzoeker)
Didactisch handelen in de meertalige klas
Johanna van der Borden (Onderzoeker); Mieke Lafleur (Docent)
Why all the drama?
Kristina Goodnight (Phd); Catherine van Beuningen (Onderzoeker); Rick de Graaff (Lector)
Never waste a good crisis
Zahraa Attar (Onderzoeker); Marian van Popta (Onderzoeker)
Theoretisch kader ten behoeve van het Onderwijs aan Nieuwkomers Utrecht van 4-12 jaar in Utrecht
Marian van Popta (Onderzoeker)
Practical solution or missed opportunity?
Huub Oattes (Onderzoeker); Arie Wilschut (Onderzoeker); Ron Oostdam (Onderzoeker); Ruben Fukkink (Onderzoeker); Rick de Graaff (Lector)