Verkenning naar de wenselijkheid en mogelijkheid van selectie op geschiktheid voor het beroep van leraar en van verzwaring van vakinhoudelijke eisen voor de tweedegraads lerarenopleidingen
Snoek, Marco (Kenniscentrum Onderwijs En Opvoeding); Sengers, Frank; van Setten, Gert Jan; van der Rijst, Roeland; van Driel, Jan
"Geef docenten de regie over het onderwijs"
Tuenter, Anna; Snoek, Marco (Faculteit Onderwijs En Opvoeding)
Leiderschap komt niet vanzelf
Valk, Renske; Snoek, Marco (Faculteit Onderwijs En Opvoeding)
The impact of the organizational transfer climate on the use of teacher leadership competences developed in a post-initial Master’s program
Snoek, Marco (Kenniscentrum Onderwijs En Opvoeding); Volman, Monique
A Physics Teacher's Lifetime Search for PCK and Physics Representations across Contexts and Cultures
van den Berg, Ed; Taşar, Mehmet Fatih
Kritische vrienden in een cynische cultuur
Snoek, Marco (Faculteit Onderwijs En Opvoeding)
Startende leraren: zwemmen of verzuipen
Snoek, Marco (Faculteit Onderwijs En Opvoeding)
Quality Markers of International Further Education Programmes
Brückel, Frank; Zala-Mezö, Enikö; Guerra, Rachel; van Veldhuizen, Bert (Faculteit Onderwijs En Opvoeding); Snoek, Marco (Faculteit Onderwijs En Opvoeding); Rabensteiner, Pia-Maria; Rabensteiner, Gerhard
Hoe worden leraren leiders?
Snoek, Marco (Kenniscentrum Onderwijs En Opvoeding)
Boundaries in opleiding en school
Snoek, Marco (Faculteit Onderwijs En Opvoeding)