Differentiating instruction: Understanding the key elements for successful teacher preparation and development
Langelaan, Berber N. (Faculteit Onderwijs En Opvoeding); Gaikhorst, Lisa; Smets, Wouter; Oostdam, Ron J. (Lectoraat Maatwerk In Leren En Instructie)
Maatwerk in het mbo
Blackson, Joey; Langelaan, Berber
Effects of the COVID-19 school lockdowns on language and math performance of students in elementary schools: implications for educational practice and reducing inequality
Oostdam, Ron (Lectoraat Maatwerk In Leren En Instructie); van Diepen, Mieke (Lectoraat Kansrijke Schoolloopbanen In Een Diverse Stad); Zijlstra, Bonne; Fukkink, Ruben (Faculteit Onderwijs En Opvoeding)
CLIL challenges in designing learning experiences
Dale, Liz; Mearns, Tessa; Banegas, Dario; Zappa-Hollman, Sandra
Constructive alignment in foreign language curricula
Rouffet, Charline; van Beuningen, Catherine; de Graaff, Rick
Meertaligheid in het mbo
van Batenburg, Eline; Dale, Liz; Polišenská, Daniela; van Beuningen, Catherine
The development of the relationship between professional identity tensions and teacher identity
Hanna, Fadie; Oostdam, Ron (Lectoraat Maatwerk In Leren En Instructie); Severiens, Sabine E.; Zijlstra, Bonne J.H.
Stickers en stiften
van Batenburg, Eline; Dale, Liz
Standardising coaching of preservice teachers in the classroom
Taylor, Louise (Faculteit Onderwijs En Opvoeding); Oostdam, Ron (Lectoraat Maatwerk In Leren En Instructie); Fukkink, Ruben G.
Why all the drama?
Goodnight, Kristina; van Beuningen, Catherine; de Graaff, Rick