Programmatisch toetsen
Tamara van Schilt-Mol (Onderzoeker); Liesbeth Baartman (Lector); Bas Agricola (Onderzoeker)
Grenswerken in hybride leeromgevingen
Jantje Timmerman (Onderzoeker); Marianne Wildeman (Onderzoeker); Floor Polak (Onderzoeker)
Nieuwe meertalige toetspraktijken in het rekenonderwijs
Marian van Popta (Onderzoeker); Rosa Alberto (Onderzoeker)
Niet meer (slechts) een vluchteling
Rania Abdulsattar (Onderzoeker); Oumar Barry (Onderzoeker); Peter Hendriks (Onderzoeker); Hanke Drop (Onderzoeker)
Responsive curriculum development
Joyce Vreuls (Onderzoeker); Marcel van der Klink (Onderzoeker); Mieke Koeslag-Kreunen (Lector); Slavi Stoyanov (Onderzoeker); Henny Boshuizen (Onderzoeker); Loek Nieuwenhuis (Onderzoeker)
Passend classificeren
Cok Bakker (Lector); Mathilde Tempelman-Lam (Onderzoeker)
Inductietrajecten in het mbo: wat vinden zij-instromers er zelf van?
Edy van Renselaar (Onderzoeker); Patricia Brouwer (Onderzoeker); Mieke Koeslag-Kreunen (Lector); Elly de Bruijn (Lector)
Leiderschapsidentiteit: je positie passen
Lies de Coninck (Onderzoeker); Famke van Lieshout (Onderzoeker); Gerritjan van Luin (Onderzoeker); Dominique Potier (Onderzoeker); Ronald de Pijper (Onderzoeker); Manon Ruijters (Onderzoeker)
Collaborative approaches: studying horizontal and vertical working relations in schools and how they relate to collaborative-innovation practices
Angela de Jong (Onderzoeker); Renske de Kleijn (Onderzoeker); Ditte Lockhorst (Onderzoeker); Jan van Tartwijk (Onderzoeker); Mirko Noordegraaf (Onderzoeker)
Aankomst op uitzichtpunt
Ditte Lockhorst (Onderzoeker); Bregje de Vries (Onderzoeker); Patricia Brouwer (Onderzoeker); Monika Louws (Onderzoeker); Leonie Middelbeek (Onderzoeker); Wouter Schenke (Onderzoeker); Amber Walraven (Onderzoeker); Annemie Struyf (Onderzoeker); Ebbo Bulder (Onderzoeker)